Contact


Selles

IT drijft vooruitgang. IT helpt organisaties om productiever, innovatiever en winstgevender te zijn. Wij helpen organisaties met IT. Dat doen wij met passie voor ons vak, met persoonlijke dienstverlening en door ons werk gewoon te doen. Alles wat wij doen is erop gericht het u zo makkelijk mogelijk te maken. Al sinds 1992 zorgen wij voor de klik tussen u en IT.

Support

Onze servicedesk is geopend op werkdagen van 7:30 tot 17:00. Wij nemen direct uw scherm over om het probleem aan te pakken. Of wij komen direct naar u toe. Het gaat erom dat u verder kunt werken. Wij helpen u graag.

+31 (0) 38 - 38 57 57 9

Algemeen

Selles Automatisering BV

De Blokmat 13
8281 JH Genemuiden

+31 (0) 38 - 38 57 57 9

Overig

KvK nr: 050 51331
BTW nr: NL 8049 28 927 B01

IBAN: NL78 RABO 0321 4358 93
BIC: RABONL2U (Rabobank)

De Blokmat 13 8281 JH Genemuiden

Contact met onze servicedesk (voor klanten)

Directe ondersteuning

Heb u een probleem en wilt u direct geholpen worden? Neem contact op met onze servicedesk op werkdagen van 7:30 tot 17:00 uur middels het onderstaande telefoonnummer en wij helpen u zo snel mogelijk.

038 - 38 57 57 9

Incident melden

Een incident meldt u eenvoudig door een e-mail te sturen naar het e-mail adres support@selles.nl of via het klantenportaal. Klik op onderstaande verwijzing om in te loggen op ons klantenportaal (nieuw venster).

Klantenportaal

Persoonlijk advies

Hebt u een vraag en wilt u van gedachten wisselen? Neem dan contact op met een van onze collega’s van de verkoop afdeling middels het onderstaande telefoonnummer of stuur een e-mail naar het e-mail adres sales@selles.nl.

038 - 38 57 57 9

Hoe krijgt u gegarandeerd betere resultaten uit uw IT?


Leer van onze unieke kijk IT investeringen en resultaten.

  • Bel 038 38 57 57 9 of mail sales@selles.nl voor een vrijblijvend gesprek.
  • Gebruik het formulier en wij bellen of mailen u zo snel mogelijk terug.